258855906_679783546341353_3097199002229133084_n.jpg

ჯენისი . Janis

ჰათჰა იოგა . Hatha Yoga

ჯგუფში ვარჯიში შეუძლიათ როგორც გამოცდილ იოგებს, ასევე მათ, ვინც პირველი ნაბიჯებისთვის ყურადღებიან მასწავლებელს ეძებს

''იოგას რვაწლიანმა პრაქტიკამ მასწავლა, რომ აუცილებელია მოვარჯიშემ შეიყვაროს ფიზიკური აქტივობა და დანერგოს ის ყოველდღიურობაში.
მხოლოდ რეგულარული პრაქტიკით არის შესაძლებელი ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება ფიზიკურ თუ მენტალურ დონეზე.

ვარჯიშით შესაძლებელია ძვლოვანი და კუნთოვანი მასის მომატება, რაც საყრდენ-მამოძრავებელ სისტემაში ასაკობრივი გართულებებისგან თავდაცვის საშუალებას იძლევა.
იოგას პრაქტიკა აუმჯობესებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის მუშაობას და ამცირებს გულის დაავადებათა რისკს.
ფიზიკური და სუნთქვითი ვარჯიშებით შესაძლებელია სტრესისა და შფოთვის შემცირება.

ორგანიზმის უკეთესი ფუნქციონირებისთვის აუცილებელია პრაქტიკის მნიშვნელობის გაცნობიერება.
იოგა მრავალჯერ გამხდარა დამხმარე საშუალება ადამიანებისთვის ჩემ თვალწინ, ამიტომაც კლასები მიმართულია დისციპლინისა და ფიზიკური აქტივობის გააზრებისკენ.

მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ ასანების შესრულება ხელმისაწვდომია ყველასათვის და შესაძლებელია მათი მორგება სხვადასხვა ფიზიკური მზაობის ადამიანთათვის. ''

What 8 years of practice has taught me is that it is essential to love physical activity and make it part of routine. Only regular exercise will have improving effects both mentally and physically.

*It is possible to gain bone and muscle mass with exercise which prevents aging complications of musco-skeletal system.
*Yoga practice improves cardio-vascular system and reduces risk of heart disease.
*physical and breathing exercises decrease stress and anxiety.

It is vital to recognize the importance of practice to improve the body functions.
I have witnessed Yoga aiding people, this is why classes are focused on discipline and concept of physical activity.
It is important to remember that Asanas are for everyone and it is possible to tailor them for participants with different levels of physical preparedness.