258855906_679783546341353_3097199002229133084_n.jpg

Hatha Yoga  * ჰათჰა იოგა

ჯენისი . Janis

Ge* Eng

ორშაბათი  /  ოთხშაბათი  /  პარასკევი

Monday/Wednesday /Friday

10:00 - 11:15

ჯენისი იოგია 9 წლიანი გამოცდილებით . ის  ლუმოს 2017 წელს შემოუერთდა.   ჯენისის იოგას სწავლების მთავარი მიმართულებებია: ჰათჰა იოგა, თერაპიული იოგა და იოგა ინდივიდუალური მიდგომით.

პრაქტიკების შესახებ ის თავად მოგვითხრობს:

ჯგუფში ვარჯიში შეუძლიათ როგორც გამოცდილ იოგებს, ასევე მათ, ვინც პირველი ნაბიჯებისთვის ყურადღებიან მასწავლებელს ეძებს

''იოგას ცხრაწლიანმა  პრაქტიკამ მასწავლა, რომ აუცილებელია მოვარჯიშემ შეიყვაროს ფიზიკური აქტივობა და დანერგოს ის ყოველდღიურობაში.
მხოლოდ რეგულარული პრაქტიკით არის შესაძლებელი ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება ფიზიკურ თუ მენტალურ დონეზე.

ვარჯიშით შესაძლებელია ძვლოვანი და კუნთოვანი მასის მომატება, რაც საყრდენ-მამოძრავებელ სისტემაში ასაკობრივი გართულებებისგან თავდაცვის საშუალებას იძლევა.
იოგას პრაქტიკა აუმჯობესებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის მუშაობას და ამცირებს გულის დაავადებათა რისკს.
ფიზიკური და სუნთქვითი ვარჯიშებით შესაძლებელია სტრესისა და შფოთვის შემცირება.

ორგანიზმის უკეთესი ფუნქციონირებისთვის აუცილებელია პრაქტიკის მნიშვნელობის გაცნობიერება.
იოგა მრავალჯერ გამხდარა დამხმარე საშუალება ადამიანებისთვის ჩემ თვალწინ, ამიტომაც კლასები მიმართულია დისციპლინისა და ფიზიკური აქტივობის გააზრებისკენ.

მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ ასანების შესრულება ხელმისაწვდომია ყველასათვის და შესაძლებელია მათი მორგება სხვადასხვა ფიზიკური მზაობის ადამიანთათვის. ''


რეგულარული კლასი ჩატარდება: 

ორშაბათი  /  ოთხშაბათი  /  პარასკევი
10:00 - 11:15





What 9 years of practice has taught me is that it is essential to love physical activity and make it part of routine. Only regular exercise will have improving effects both mentally and physically.

*It is possible to gain bone and muscle mass with exercise which prevents aging complications of musco-skeletal system.
*Yoga practice improves cardio-vascular system and reduces risk of heart disease.
*physical and breathing exercises decrease stress and anxiety.

It is vital to recognize the importance of practice to improve the body functions.
I have witnessed Yoga aiding people, this is why classes are focused on discipline and concept of physical activity.
It is important to remember that Asanas are for everyone and it is possible to tailor them for participants with different levels of physical preparedness.

 

Yoga Therapy  * იოგა თერაპია

სამშაბათი  /  ხუთშაბათი

Tuesday/Thursday

10.30 - 11:30 

თერაპიული იოგას კლასში დაგხვდებათ შესაძლებლობა, მშვიდად, ნელი ტემპით დაამუშაოთ ასანები, გაითვალისწინოთ სხეულებრივი ტრავმები და მოარგოთ ვარჯიში საკუთარ თავს.

თუ კი გაწუხებთ წელის ტკივილი, დაჭიმულობა, სისუსტე, მოძრაობა შედარებით შეზღუდულია და რთული ასანები გაბრკოლებთ, მაშინ ეს კლასი თქვენთვისაა.

იოგა თერაპიული მიმართულებით ორიენტირებულია კონკრეტული არეების მოდუნებასა თუ მოძლიერებაზე, სხეულებრივი ბალანსის შექმნაზე. 

აქ არ აქვს მნიშვნელობა თქვენს ასაკს და შესაძლებლობას. ამ ასანების მორგება შეუძლია ყველას

The therapeutic yoga class will allow you to peacefully, slowly work on your asanas, see to your bodily traumas and adjust the exercises to yourself. If you suffer from lower back pain, tension, weakness, limited mobility doesn’t fully let you complete asanas, this class is just for you. 

Therapeutic yoga aims to relax and strengthen particular areas, to create body balance  - regardless of age and capacity. Everyone can adjust to these asanas.