top of page
viber_image_2023-01-03_13-13-47-199.jpg

Pilates  * პილატესი

ქეთი . Kate

Ge* Eng* Rus * It

სამშაბათი ხუთშაბათი

20.45- 21.45

შაბათი 

12.30 -13.30

Tuesday/Thursday

20.45 - 21.45

Saturday

12.30 -13.30

 პილატესის მეთოდით ვარჯიში ნებადართულია ნებისმიერი სქესისა და ასაკის ადამიანებისათვის, ხერხემლის ისეთი პრობლემების დროს, როგორებიცაა: სქოლიოზი, პროტრუზია და თიაქარი, ის აქტიურად გამოიყენება ტრავმების შემდგომი რეაბილიტაციის პერიოდში.

 ვარჯიში რეკომენდებულია სპორტსმენებისათვის და მოცეკვავეებისათვის. მას მიმართავენ ტრავმების თავიდან აცილებისა და სხეულის საერთო მოქნილობის გაუმჯოებესების მიზნით.

ჯგუფს ყურადღებიანი ინსტრუქტორი,  ქეთი კობახიძე გაუძღვება, რომელსაც ფიტნეს მიმართულების 23 წლიანი გამოცდილება აქვს.

 

Პრაქტიკის შესახებ ის თავად გვიამბობს:

 

Ჩემი პრაქტიკა შედგება დაბალი ინტენსივობის, საშუალო და ნელი ტემპის ვარჯიშების სერიისგან. დიდი ყურადღება ექცევა სუნთქვას. Პილატესის რეგულარული ვარჯიშის შედეგად უმჯობესდება 

 სახსრების მოქნილობა
Ტანდეგობა
Სხეულის სხვადასხვა ნაწილებს შორის კოორდინაცია
Ნივთიერებათა ცვლა
Ჯანმრთელობის ზოგადი მდგომარეობა
წესრიგდება ძილის რეჟიმი
თანდათანობით ძლიერდება კუნთოვანი სისტემა
მცირდება სტრესი

 

Classes will be led by  Keti Kobakhidze who has 23 year experience in the field.

About the practice in her own words: 

‘My practice is made of low intensity, medium and low tempo exercise sessions. Focused on breathing Pilates improves
Joint flexibility
Posture
Coordination between the parts of the body
Metabolism
General health
Sleep cycle
Muscle system
Reduction of stress

 Pilates integrates the principles of spine stretching and straightening, elements of movements used every day.
PIlates is allowed for any sex and age, even with the problems like scoliosis, protrusion, hernia, it is also actively used in post traumatic rehabilitation periods.

Pilates is recommended for athletes and dancers. It is used as a means to improve overall body flexibility and avoid traumas.


 

bottom of page