top of page
აააააააააააააააა.jpg

Pilates  * პილატესი

Ani .ანა

Ge* Eng* 

სამშაბათი / ხუთშაბათი / პარასკევი

Tuesday / Thursday / Friday

10:00 -11:00

პილატესი დინამიური ვარჯიშების სერიაა, რომელიც გარდა იმისა, რომ ფიზიკური დატვირთვაა, სარეაბილიტაციო, თერაპიული დანიშნულება აქვს.

ვარჯიშის დროს აქტიურდება ღრმა კუნთები, რაც გვეხმარება დგომის გაუმჯობესებაში, ჯანმრთელი ხერხემალი კი კომფორტული ცხოვრების საფუძველია.

რატომაა სასარგებლო პილატესის რეგულარული ვარჯიში?

გვეხმარება ხერხემლის გაჯანსაღებაში;
გვიუმჯობესებს კონცენტრაციას;
გვიმაღლებს განწობას;
გვმატებს ძალასა და მოქნილობას;
გვავსებს ენერგიითა და სილაღით.

ანი თავისი გამოცდილების შესახებ თავადვე მოგვითხრობს:

"პილატესის აღმოჩენამდე 5 წლის განმავლობაში იოგას პრაქტიკით ვიყავი დაკავებული. პილატესის შესწავლის სურვილი მას მერე გამიჩნდა, რაც საკუთარ თავზე გამოვცადე მისი უნიკალურობა. პილატესი გვასწავლის გაცნობიერებულ მოძრაობას ყოველდღიურ ცხოვრებაში: ჯდომას, დგომასა და სუნთქვას.
პილატესის პრაქტიკაში თითოეული მოძრაობა სრულდება დაკვირვებით და გონება და სხეული ერთობლივად მუშაობს, რაც მაძლევს აწმყოში ყოფნისა და მოსწავლის ინდივიდუალური საჭიროებების უკეთ გაცნობიერების საშუალებას.

ჩემი პრაქტიკა მოქნილობის, ძალის და რელაქსაციის სინთეზია და ვარჯიში შეუძლია როგორც დამწყებ, ასევე გამოცდილ პრაქტიკოსს.

რეგულარული კლასები ჩატარდება ყოველ:
სამშაბათს, ხუთშაბათსა და პარასკევს
10:00 -11:00

The Pilates method was developed by Joseph Pilates in the 1920s and involves a series of rehabilitation, healing exercises performed with several repetitions.


Why are Pilates beneficial for our mental and physical health?

 Develops and strengthens the muscular mass of the body;
Develops the consciousness of the body;
improves blood circulation;
has a therapeutic effect;
Positively affects the nervous system;
Increases flexibility.

Practices will held:

Tuesday / Thursday / Friday
At 10:00-11:00

bottom of page