dvvv.jpg

სერგო გამოცდილი, ყურადღებიანი იოგას მასწავლებელია 15 წლიანი გამოცდილებით

ვარჯიში საბრძოლო ხელოვნებით - უშუთი და ტაიკვანდოთი დაიწყო, 2007 წელს კი პეტერბურგში მასტერ პოპოვთონ აშთანგა იოგათი და იოგა ფლოუთი გააგრძელა

სერგოს პრაქტიკაში განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა ტრავმის უსაფრთხოებას ასანების შესრულებისას

პრაქტიკის მიზანია, ადამიანმა სხეულის ყველა სისტემის ოპტიმალურ ფუნქციონირებას მიაღწიოს. იოგა შეგვიძლია გამოვიყენოთ როგორც ინსტრუმენტი გაჯანსაღებისთვის და ბედნიერების მისაღწევად აქ და ახლა

პრაქტიკაში გამოიყენება იოგას რამდენიმე ტრადიციული სკოლის ცოდნა და გამოცდილება.

მეთოდი ეფუძნება Vinyasa krაma-ს პრინციპს - თანმიმდევრული და გონივრული გაკვეთილის დაგეგმვა. ამოსავალი წერტილი არის პრაქტიკოსის მდგომარეობა მოცემულ მომენტში და გარკვეული მიზანი არის მითითებული. შემდეგ ჩვენ ვირჩევთ ნაბიჯებს (krama), რომლებიც მიგვიყვანს ამ მიზნამდე. ამისათვის გამოიყენება სხვადასხვა საშუალებები (ტექნიკა) :

1. Vyayamas - დინამიური ვარჯიშები დ. ბრაჰმაჩარის ტრადიციაში

2. Asanas- დეტალური აგება ასანის - ტრადიცია B. K. S. Iyengar

3.Vinyasa -დინამიური კავშირები ასანებს შორის კომპლექსების მშენებლობაში

ს.ტ. კრიშნამაჩარიას ტრადიციაში

4. Pranayama-სუნთქვის ძირითადი ტექნიკა ინერგება უკვე საწყის ეტაპზე
 

რეგულარული გაკვეთილები კი ჩატარდება:

სამშაბათი  18:30 - 19.:30

ხუთშაბათი 18:30 - 20:00

შაბათი 13:00 - 14:30

Sergo is an experienced, attentive Yogi, with 15 years of teaching experience; he began his practice with martial arts - ushu and taekwondo. In 2007 he continued his studies with ashtanga yoga and yoga flow with Master Popov.

In his practice, Sergo focuses on trauma safety while completing asanas.

His aim is to achieve the full functioning of all body systems. We don’t do yoga for the sake of yoga, we do it as a means to become a healthy human being and learn to be happy in the given time and place

.

The practice uses knowledge and experience of a few yoga schools - selected best parts from each. The method is based on the Vinyasa Krama principle - consistent and sensible. The starting point is the condition of a practitioner at the given moment and their goal. Then we carefully plan the following steps(krama), which will lead us to this goal. And we use several means - techniques - for this:

1. Vyayamas - dynamic exercises in Dhirendra Brahmachari tradition.

2. Asanas- detailed Asana construction B. K. S. Yyengar tradition

3.Vinyasa - dynamic connections between the Asanas in complex construction

Tirumalay Krishnamacharya tradition

4. Pranayama- main breathing practice, taught at the early stage .

Power Yoga practice will take place: 

Tuesday ,

at 18.30 - 19.30

Thursday

18.30 - 20.00

Saturday

13.00 - 14.30